Դասարանը: 7-րդ
Աշակէրտների քանակը : 6-աշակերտ
Տևողությունը: 1 դասաժամ
Պարագաները: Հանրագիտարան, համակարգիչ, ուրվագծային քարտեզ,
գրիչ, թուղթ:
Էֆեկտիվությունը: Երեխաները
հստակ կիմանան կլիմայական գոտինրը,կսովորեն
աշխատել
ուրվագծային քարտեզով ,
տետրերում կնկարեն կլիմայական քարտեզը,
կօգտվեն համակարգչից:
Նպատակը: Օգտվել համակարգչից, ներքաշել հետաքրքիր տեղեկություններ,
Բարձրացնել
ուսման մակարտակը: Սովորեցնել այն գործոնները,
որոնց շնորհիվ
են ձևավորվում կլիմայական գոտիները: Ինչ
տարբերություն
կա հիմնական և անցումային կլիմայական
գոտիների միջև: Անցումային կլիմայական
գոտիների տարբերությունը:
Արդյունքը: Առկա է, եթե աշակերտները սովորել են
նյութը, կարողանում են ինքնուրույն
Տրամաբանել,վերլուծել,քննադատել,
կարողանում են բացադրել դասի ամբողջ
միտքը: Տվյալ
նպատակը կիրառելով աշակերտները ձեռք կբերեն հստակ
գիտելիքներ տվյալ
թեմայի վերաբերյալ:
Գնահատումը: Աշակերտներին գնահատել բալերով:
Նախագծի հեղինակը: Պետրոսյան
Արուսյակ:
Էլեկտրոնային
հասցեն—arusiakpetrosian@gmail.com
No comments:
Post a Comment