Առարկա
|
Աշխարհագրություն
|
ՈՒսուցիչ
|
Պետրոսյան Արուսյակ
|
Դասարան
|
7-րդ
|
Դասի թեման
|
Կլիմայական գոտիներ
|
Աշակերտների քանակը
|
6-աշակերտ
|
Դասի տւողությունը
|
1-դասաժամ/45ր/
|
Դասի նպատակը
|
Աշակերտներին ծանոթացնել կլիմայական
գոտիներին:
1.Որ գործոնների շնորհիվ են ձւավորվում
կլիմայական գոտիները:
Կլիմայի առանձնահատկությունները որոշող գործոնները: Օդային
զանգվածներ, դրանց տիպերը: Հիմնական կլիմայական գոտիները, ինչով են տարբերվում իրարից:
|
Դասի ընթացքը
|
Աշակերտներին ներկայացնել կլիմայական
գոտիները, կիմանան աշխատել ուրվագծային քարտեզով, կսովորեն օգտվել համակարգչից:
Օգտվելով համակարգչից հետաքրքիր տեղեկություններ ներքաշել: Բարձրացնել ուսման մակարտակը:
Առկա է , եթե աշակերտները պատասխանել են դասը սովորել նյութը, կարողացել են ինքնուրույն
տրամաբանել,վերլուծել,քննադատել,կարողանում են բացատրել դասի միտքը:
|
Պարագաներ
|
Համակարգիչ,դասագիրք,քարտեզ,թուղթ ու գրիչ
|
Արդյունքը
|
Աշակերտները այս դասով ձեռք կբերեն հստակ գիտելիք,կիմանան լրացուցիչ գիտելիքներ
տվյալ թեմայի վերաբերյալ
|
Գնահատում
|
Ստուգել յուրաքանչյուր աշակերտի պատասխանը, քննարկել ամբողջ դասը,ուղղումներ
կատարել հասկացնելով սխալները,բացատրել անհասկանալի հարցերը:
Գնահատել բալերով:
|
Տնային հանձնարարություն
|
Թվարկել կլիմայական գոտիները:
Գրե՝լ կլիմայի ազդեցությունը հողագիտության, տրանսպորտի, մարդու առողջության
վրա:
|
Դասի արդյունքը
|
Հասել եմ դասի նպատակին
|
Wednesday, April 18, 2012
გაკვეთილის გეგმა
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment